loading...
..:::بزرگترین پایگاه سرگرمی :::...
واحدی بازدید : 1372 سه شنبه 03 اسفند 1389 نظرات (0)

نسخه فشرده بازی Stronghold Crusader Extreme %

Stronghold Crusader یا همان قلعه یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک محسوب می شود که با مراحل گوناگون و جذابی که دارد می تواند شما را حتی به مدت چندین ساعت برای گذراندن هر مرحله سرگرم نماید . نسخه پیش رو علاوه بر مرحله های ورژن معمولی ، به همان تعداد نیز دارای مراحل جدید می باشد که وجود برخی قسمت های جدید که بر پایه جادو بنا شده اند نیز به چشم می خورد .
حجم اصلی این بازی بیش از ۸۰۰ مگابایت می باشد که با فشرده کردن ، آن را به ۱۶۰ مگابایت رساندیم  و می تواند پس از دانلود کردن آن را از حالت فشرده خارج کرده و استفاده نمایید .

واحدی بازدید : 1894 سه شنبه 03 اسفند 1389 نظرات (0)

در این پست نسخه نهایی بازی زیبای Commandos 3 : Destination Berlin را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی مجددا بر محوریت جنگ جهانی دوم و وقایع اتفاق افتاده در آن می باشد. در این ورژن از بازی مانند نسخه های قبلی شما رهبری یک گروه کماندو را به عهده دارید. این نسخه از بازی از لحاظ گرافیک بسیار بهتر از نسخه های قبلی می باشد هر چند که می توانست بهتر از این باشد. اگر نسخه های قبلی این بازی را دیده باشید ، حتما به این نکته پی برده اید که برخی از مراحل به شدت سخت و غیر قابل تحمل می باشند به حدی که ممکن است از بازی کردن منصرف بشوید. در این نسخه این نقص هم بر طرف شده و این امر یکی از نکاث مثبت این بازی نسبت به نسخه های قبلی می باشد. زاویه دوربین مانند نسخه های قبلی می باشد اما اندکی تغییر را در آن احساس می کنید. در این نسخه از بازی مانند نسخه های قبل هر یک از کماندو ها یک وظیفه خاص را بر عهده دارند. نقشه های بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهبود یافته و این یک نکته بسیار مثبت برای این بازی می باشد.

 دانلود نسخه نهایی بازی فوق العاده Commandos 3: Destination Berlin + کرک     %

واحدی بازدید : 538 سه شنبه 03 اسفند 1389 نظرات (1)

بازی بسیار زیبا و محبوب اورژانس ۲۰۱۲ یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز می باشد که در آن شما تمام تیم های اضطراری اورژانس مانند پلیس ، آمبولانس ، گروه امداد ، گروه نجات ، نیروی ویژه ، آتش نشانی و … را در اختیار دارید و باید در مواقع خطر به نجات مردم بشتابید و آن ها را نجات دهید. استفاده از انواع ابزارها مانند هواپیماهای آب پاش ، هلیکوپترها ، ماشین های مختلف و … همین طور انواع ابزارها شما را در یاری و کمک کردن به مردم حادثه دیده یاری خواهد کرد.

بازی استراتژیک Emergency 2012%

واحدی بازدید : 436 سه شنبه 03 اسفند 1389 نظرات (0)

خبر خوش دیگری برای دوستداران بازی های استراتژیکی داریم. این بار بازی زیبای Sid Meiers Civilization V را برای شما آماده کرده ایم. در این بازی هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد. هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر به فرد خود را دارند به عنوان مثال در عصر آهن ، ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی می شود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتند اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آن ها استفاده می کردند و همین طور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت. این بازی را هم اکنون می توانید از سایت نت ۴ دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

دانلود بازی استراتژیک Sid Meiers Civilization V%

واحدی بازدید : 1122 سه شنبه 03 اسفند 1389 نظرات (0)

خودتان را برای یک بازی استراتژیک فوق العاده آماده کنید. بازی ای که در برهه زمانی بین سال های ۱۱۸۹ تا ۱۱۹۲ قرار دارد و جنگ جو ها را برای ورود به قلب یکی از بدترین جنگ ها در تمام طول تاریخ فرا می خواند. نام این بازی Lionheart : Kings’ Crusade می باشد که در آن انتخاب با شما خواهد بود که یا به عنوان Richard Lionheart  سرزمین های خود را پس بگیرید و یا به عنوان Saladin بزرگ ، مردم خود را برای جنگ های پی در پی در آینده آماده کنید. این بازی از گرافیک بالایی برخوردار بوده و دارای شخصیت های بسیار زیاد و متنوعی می باشد که این خود بر جذابیت بازی بسیار تاثیر می گذارد. اگر از طرفداران بازی های استراتژیک می باشید ، پیشنهاد می کنیم این بازی فوق العاده را هرگز از دست ندهید.

بازی استراتژیک Lionheart : Kings’ Crusade%

درباره ما
Profile Pic
باسلام به شما بازدید کنندگان عزیزامیدوارم لحظاتی خوبی را در این وبلاگ سپری کنید برای تبادل لینک ما را با عنوان ..:::بزرگترین پایگاه سرگرمی :::...لینک نمایید واز طریق نظرات لینک ارسال نمایید. ## هرکی میخواد نویسنده شه از ط ریق نظرات اعلام کنه## دوستان عزیز لطفا عضو شویددوستان عضویت یادتون نره ه ه ه ه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 486
  • کل نظرات : 277
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 501
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 482
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 23,577
  • بازدید کلی : 2,048,734
  • کدهای اختصاصی